Počet záznamů: 1  

Nadání a nadaní

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hříbková, Lenka, 1951- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 255 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-1998-6 (brož.)
    Psyché
     talent  talentované děti  pedagogická psychologie  vývojová psychologie  pedagogika nadaných
     monografie
    SignaturaC 335.023
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Nadání a nadaní
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 15.05.2024)C 335.023   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 335.023 a   

    Údaje o názvuNadání a nadaní : pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi / Lenka Hříbková
    Záhlaví-jméno Hříbková, Lenka, 1951- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2009
    Fyz.popis255 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-247-1998-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001868214
    Edice Psyché (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Předmět.hesla talent * talentované děti * pedagogická psychologie * vývojová psychologie * pedagogika nadaných
    Forma, žánr monografie
    Konspekt159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    MDT 159.928.23 , 316.346.32-053.2-056.45 , 37.015.3 , 159.922 , 37.01:159.928.23 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Nadání a nadaní
    Problematika nadání je po řadu let zkoumána nejen v psychologii a pedagogice, ale zajímají se o ni i další obory. V současné době se toto téma stalo velmi aktuálním a v souvislosti se změnami ve školství mu věnuje stále větší pozornost i široká veřejnost. Ačkoliv v zahraničí se nadáním zabývá řada odborných publikací, u nás nemáme téměř žádnou, a právě proto vznikla tato kniha. Prezentuje základní přístupy ke studiu nadání, věnuje se teoretickým otázkám a praktickým souvislostem tématu. Pojímá tři základní přístupy k nadání dítěte: kognitivní, osobnostně-vývojový, sociálně-kulturní. Stranou nezůstává ani klíčová otázka - vzdělávání a rozvíjení nadaných, vyhledávání nadaných dětí a jejich realizace v práci. Nedílnou součástí tohoto tématu je i vzdělávání učitelů pro práci s nadanými žáky. Publikace vychází z českého prostředí a je věnována zejména studentům pedagogických oborů a oborů psychologie. Řadu nejnovějších informací zde naleznou i psychologové a pedagogové v praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.