Počet záznamů: 1  

Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hloušková, Lenka, 1972- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2008 - 106 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4813-3
     kultura školy  management školy  pedagogický výzkum
     monografie
    SignaturaC 334.549
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 334.549   

    Údaje o názvuProměna kultury školy v pedagogických diskurzech / Lenka Hloušková
    Záhlaví-jméno Hloušková, Lenka, 1972- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2008
    Fyz.popis106 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4813-3
    Číslo nár. bibl.cnb001931576
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 100 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Filozofická fakulta
    Předmět.hesla kultura školy * management školy * pedagogický výzkum
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 373/378:005.73 , 37.091:005.25 , 37.012 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
    Kniha je vedena otázkou: co je to kultura školy. Tento relativně nový a celkem frekventovaný pedagogický pojem je nahlížen skrze čtyři pedagogické diskurzy: diskurz pedagogické terminologie, diskurz základního pedagogického výzkumu, diskurz aplikovaného pedagogického výzkumu a diskurz vzdělávací politiky. Je zajímavé, že každý z uvedených diskurzů přináší svou odpověď na základní otázku, a tak v duchu Foucaultova předpokladu, že diskurzy rodí své objekty, můžeme potvrdit, že pedagogické diskurzy utvořily kulturu školy jako novou manipulovatelnou empirickou skutečnost, která zasahuje do fungování našich škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.