Počet záznamů: 1  

Image a firemní identita

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 190 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-2790-5
    Expert
      Mikeš, Jiří, - Autor
     identita organizace  image organizace
     monografie  případové studie
    SignaturaC 334.454
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Image a firemní identita
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 334.454   

    Údaje o názvuImage a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš]
    Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2009
    Fyz.popis190 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2790-5
    Číslo nár. bibl.cnb001858863
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Předmět.hesla identita organizace * image organizace
    Forma, žánr monografie * případové studie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.336 , 005.336.6 , (048.8) , (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Image a firemní identita
    První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity ČR. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měřeníí" image. Je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a studentům VŠ. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.