Počet záznamů: 1  
  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jirák, Jan, 1958- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 413 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7367-466-3 (váz.)
      Köpplová, Barbara, - Autor
     masmédia
     monografie
    SignaturaC 338.280

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 2 ks k dispozici - viz exempláře

    Masová média

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 338.2802681238726LidickáLidická - půjčovnavypůjčený (Doba výp. 30 dní; do 14.06.2019)
    C 338.280 SV2681238727Suché VrbnéDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuMasová média / Jan Jirák, Barbara Köpplová
    AnotaceAutoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.
    Osobní jméno Jirák, Jan, 1958- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2009
    ISBN978-80-7367-466-3 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001816343
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Dal.odpovědnost Köpplová, Barbara, 1943- (Autor)
    Předmět.hesla masmédia
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.774 , 659.3 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316 - Sociologie
    Druh dok.KNIHY
    Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz

    Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.

    • kvalitní přehled

      , zdroj: SKAT - Souborný katalog

    Loading...