Počet záznamů: 1
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
Janík, Tomáš, 1977- - Autor
Brno : Paido, 2009 - 148 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-176-8
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
předmětová didaktika kurikulum vzdělávání učitelů učitelská profese
sborníkySignatura C 333.790 Umístění 37.016 - Učební osnovy, programy. Tvorba učebnic Údaje o názvu Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů / Tomáš Janík a kol. Záhlaví-jméno Janík, Tomáš, 1977- (Autor) Vyd.údaje Brno : Paido, 2009 Fyz.popis 148 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-176-8 Číslo nár. bibl. cnb001854192 Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 14 Poznámky Část. přeloženo z němčiny. Na obálce pod názvem: Pedagogická fakulta MU, Centrum pedagogického výzkumu. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Centrum pedagogického výzkumu
Předmět.hesla předmětová didaktika * kurikulum * vzdělávání učitelů * učitelská profese Forma, žánr sborníky Konspekt 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 37.016.026 , 37.016 , 377.8 , 37.091.12 , (082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.016 - Učební osnovy, programy. Tvorba učebnic Druh dok. KNIHY Model učitelského vzdělávání založený na didaktických znalostech obsahu je vstřícně přijímán zejména v oborových didaktikách. Společným jmenovatelem kapitol zařazených v této monografii je snaha formulovat teoretická východiska pro praktické aktivity směřující k rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1