Počet záznamů: 1
Vyd. 1. - V Olomouci : Periplum, 2007 - 142 s. ; 20 cm
ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.)
Studie a analýzy ;
Šaradín, Pavel, - Sestavovatel, kompilátor
politický marketing politická kampaň volební kampaň volby
studie sborníkySignatura C 333.661 Umístění 324 - Volby Title statement Politické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín Edition statement Vyd. 1. Issue data V Olomouci : Periplum, 2007 Phys.des. 142 s. ; 20 cm ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.) National bibl. num. cnb001795256 Edition Studie a analýzy ; sv. 6 Note "Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.. Část. přeloženo z angličtiny a polštiny? Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Language note Anglická resumé Another responsib. Šaradín, Pavel, 1969- (Compiler)
Subj. Headings politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * volby Form, Genre studie * sborníky Conspect 32 - Politika UDC 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 324:342.849.2 , 324 , (048.8) , (082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 324 - Volby Document kind BOOKS Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů 21. století. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1