Počet záznamů: 1  

Reedukace specifických poruch učení u dětí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jucovičová, Drahomíra, 1962- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2008 - 175 s. : barev. il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7367-474-8 (brož.)
    Speciální pedagogika
      Žáčková, Hana, - Autor
     děti  specifické poruchy učení  reedukace
     příručky
    SignaturaC 333.541
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Reedukace specifických poruch učení u dětí
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 333.541   

    Údaje o názvuReedukace specifických poruch učení u dětí / Drahomíra Jucovičová, Hana Žáčková
    Záhlaví-jméno Jucovičová, Drahomíra, 1962- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2008
    Fyz.popis175 s. : barev. il., faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-7367-474-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001816351
    Edice Speciální pedagogika (Portál)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Žáčková, Hana, 1960- (Autor)
    Předmět.hesla děti * specifické poruchy učení * reedukace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT (035) , 316.346.32-053.2 , 616.89-008.43 , 376
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Reedukace specifických poruch učení u dětí
    Specifické poruchy učení (SPU) jsou definovány jako neschopnost naučit se číst, psát a počítat pomocí běžných výukových metod. Školní výkony dětí, které trpí SPU, neodpovídají jejich skutečným intelektovým vlastnostem, jež bývají na vyšší úrovni. Specifické poruchy učení tak negativně ovlivňují školní úspěšnost a tím nepříznivě působí na psychiku dětí. Důležité je proto včasné rozpoznání a diagnostika SPU a výběr adekvátních reedukačních postupů. Text se věnuje nápravám a kompenzaci tří nejčastějších poruch učení - dyslexii, dysgrafii a dysortografii. U dětí se SPU bývá nedostatečně vyvinutý proces smyslového vnímání, čímž dochází ke zkreslenému vnímání světa - dítě nesprávně vnímá písmena, hlásky, číslice. Je tedy nutné rozvíjení především zrakového a sluchového vnímání včetně uplatnění multisenzorického přístupu. Autorky uvádějí konkrétní návodné postupy a hry. Poté se věnují reedukaci jednotlivých poruch: v kapitole o dyslexii jsou uvedeny jednotlivé fáze osvojování čtení s konkrétními možnostmi pomoci, kapitola o dysgrafii obsahuje popis grafomotorického nácviku a kapitola o dysortografii nabízí cvičení eliminující nejčastější chyby. Doplněno obrazovou přílohou. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.