Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Skořepa, Ladislav, 1950- - Autor
    1. vyd, - České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008 - 101 s.
    ISBN 978-80-87278-01-7
      Vochozka, Marek, - Autor
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.815

    0x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Základy marketingu
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfo
    S 32.815 P2681217881LidickáLidická - regionpouze prezenčně
    Údaje o názvuZáklady marketingu / Ladislav Skořepa, Marek Vochozka
    Osobní jméno Skořepa, Ladislav, 1950- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd,
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2008
    ISBN978-80-87278-01-7
    Číslo nár. bibl.cnb001836562
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vochozka, Marek, 1976- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola technická a ekonomická (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 339.138 , 658.8 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY