Počet záznamů: 1  

Moderní management jakosti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2008 - 377 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-186-7 (brož.)
      Nenadál, Jaroslav, - Autor
     management jakosti
     monografie
    SignaturaC 333.393

    0x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Moderní management jakosti
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfo
    C 333.3932681217956LidickáLidická - studovnapouze prezenčně
    Údaje o názvuModerní management jakosti : principy, postupy, metody / Jaroslav Nenadál ... [et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2008
    ISBN978-80-7261-186-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001824823
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Dal.odpovědnost Nenadál, Jaroslav, 1946- (Autor)
    Předmět.hesla management jakosti
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.6 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i klíčových aspektů této významné součásti managementu organizací.        Představuje postupy, metody a nástroje využitelné v práci vrcholových manažerů, ve fázích návrhu a vývoje produktů, nakupování a spolupráce s dodavateli, při vlastní realizaci výrobků a služeb, stejně jako ve fázích spojených s dodáváním produktů zákazníkům.      Průřezovými oblastmi jsou ekonomické úvahy spojené s managementem jakosti, rozvojem znalostí zaměstnanců, aplikace tzv. procesního přístupu k managementu jakosti, popis forem přezkoumávání výkonnosti systémů managementu jakosti, metodologie zlepšování, předpoklady dosahování podnikové excelentnosti a rozvojové trendy managementu jakosti. Výklad jednotlivých kapitol je doprovázen mnohými příklady dobré praxe.      Zvýšený důraz autoři monografie kladou na úlohu „lidského faktoru“ a komunikace v managementu jakosti a rovněž na téma integrace systémů managementu a přechodu od managementu jakosti k jakosti managementu.      Obsah i pojetí knihy tohoto špičkového autorského týmu věrně odrážejí postavení jakosti a managementu jakosti v dnešní praxi organizací – z jakosti se stal doslova imperativ, který nemůže být ignorován v žádné z oblastí života. Nutnost snažit se ze všech sil o zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stran (zákazníků atd.) prostřednictvím naplňování náročných strategických záměrů, snižování nákladů a zlepšování výkonnosti procesů, potřeba dělat věci rychle a hned napoprvé dobře se staly konstantou, ať se nám to líbí nebo ne.      Kniha, určená profesionálům v oboru managementu jakosti, pracovníkům vrcholových vedení organizací a dalším manažerům v organizační praxi, jakož i studentům vysokých a vyšších škol, tak podává ucelený pohled na problematiku moderního managementu jakosti i na možnosti, kterých v tomto směru mohou organizace různého typu a zaměření využít. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz