Počet záznamů: 1  

Netradiční role učitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lazarová, Bohumíra, 1958- - Author
    2., upr. vyd. - Brno : Paido, 2008 - 69 s.
    ISBN 978-80-7315-169-0 (brož.)
     výchovné poradenství  sociální deviace  krizová intervence  prevence (sociální problémy)  vzdělávání učitelů  školní psychologie
     studie
    Call numberC 332.895
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Netradiční role učitele
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.895   

    Main entry-name Tureček, Dalibor, 1957- (Author) Phys.des.Ilustrace Note1 fotografie Another responsib. Klomfarová, Jana (Author) (Photographer)
    Source document Českobudějovický deník. -- ISSN 1802-0798. -- Č. 67 (19.03.2016), s. 2.
    Title statementNetradiční role učitele : o situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi / Bohumíra Lazarová
    Main entry-name Lazarová, Bohumíra, 1958- (Author)
    Edition statement2., upr. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2008
    Phys.des.69 s.
    ISBN978-80-7315-169-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001832678
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings výchovné poradenství * sociální deviace * krizová intervence * prevence (sociální problémy) * vzdělávání učitelů * školní psychologie
    Form, Genre studie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.013.77 , 377.8 , 364-212 , 364-782-022.258 , 316.624 , 37.048 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Netradiční role učitele
    Cílem publikace je podpořit schopnosti učitelů rozlišovat mezi některými nezvyklými školními situacemi a odbornými intervencemi a pomoci jim reflektovat svou netradiční roli a své možnosti. Text současně přibližuje specifika vztahu učitel-psycholog, který je v současnosti velmi aktuální, protože se školní psychologové stávají novými členy pedagogických sborů. Publikace je zaměřena na školní situace, které staví učitele do netradičních rolí. Autorka reaguje na současnou situaci, kdy je na učitele vyvíjen tlak, aby zvládali situace související s násilím a agresivitou, přičemž studenti učitelství na tento problém nejsou systematicky připravováni a chybí jim proto příslušné kompetence. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.