Počet záznamů: 1  

Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vágnerová, Marie, 1946- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2008 - 538 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-246-1538-7 (váz.)
      Klégrová, Jarmila - Autor
     psychodiagnostika  psychologické poradenství  schopnosti  děti školního věku
     monografie
    SignaturaC 332.887
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.05.2024)C 332.887   

    Údaje o názvuPoradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících / Marie Vágnerová, Jarmila Klégrová
    Záhlaví-jméno Vágnerová, Marie, 1946- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2008
    Fyz.popis538 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-246-1538-7 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001804008
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Dal.odpovědnost Klégrová, Jarmila (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla psychodiagnostika * psychologické poradenství * schopnosti * děti školního věku
    Forma, žánr monografie
    Konspekt159.9 - Psychologie
    MDT 159.928.22 , 159.98:659.24 , 159.9.072.5 , 316.346.32-053.5 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Druh dok.KNIHY
    Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících
    Publikace sleduje v dosud nejkomplexnější podobě problematiku psychologické diagnostiky dětí ve školním věku. Autorky nejprve zkoumají oblast kognitivních funkcí u standardní části dětské populace a v případě diagnostiky mentálně postižených dětí, nadprůměrně nadaných dětí a dětí ze specifického sociokulturního prostředí. V kapitole o tzv. školní zralosti se věnují schopnostem plnění úkolu a sociální adaptace, opět v úzké souvztažnosti s praktickým školním poradenstvím a prací školního psychologa a s ohledem na děti trpící poruchami některých dovedností (čtení, psaní, počítání). Další kapitoly jsou zaměřeny na emoční charakteristiky a behaviorální projevy dítěte, problematiku školní úspěšnosti, motivace a sociální pozice v kolektivu třídy. Kniha nabízí obsahově bohatý materiál pro každodenní využití v praxi školních a poradenských psychologů i originální podněty pro další rozvoj odborné psychodiagnostiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.