Počet záznamů: 1  

Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Velenský, Michael, 1951- - Autor
    1. vyd. - Praha : Karolinum, 2008 - 223 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-1480-9 (brož.)
     basketbal  sportovní trénink  děti a mládež
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 332.872
    Umístění 796.3 - Míčové hry
    Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.872   

    Údaje o názvuPojetí basketbalového učiva pro děti a mládež / Michael Velenský
    Záhlaví-jméno Velenský, Michael, 1951- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2008
    Fyz.popis223 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-246-1480-9 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001787422
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníUčební text pro studenty Fakulty tělesné výchovy a sportu UK
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla basketbal * sportovní trénink * děti a mládež
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 796.323.2 , 796.015 , 316.346.32-053.2 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru796.3 - Míčové hry
    Druh dok.KNIHY
    Pojetí basketbalového učiva pro děti a mládež
    Učební texty vznikly jako reakce na vývoj světového elitního basketbalu v období přelomu 20. a 21.století, tj. v období zhruba posledních patnácti až dvaceti let. Tento vývoj přinesl v pojetí herního výkonu celou řadu podnětů, které nelze přehlížet. Reflexe není hledána výlučně na úrovni zmiňované realizace sportovní hry, ale v otázce jak takové úrovně dosáhnout, v menší míře nároků - jak se k takové úrovni přiblížit. Teoretickým východiskem se v učebních textech stává pojednání o didaktickém procesu ve sportovních hrách. S přihlédnutím k novějším poznatkům a zjištěním v odborné literatuře je poukazováno na základní vztahy, které oboustranně vznikají mezi subsystémy tohoto procesu, tj. mezi žákem (hráčem), učitelem (trenérem) a učivem. Stěžejní otázka je kladena ve smyslu jak vytvářet podmínky pro učení basketbalu? Z konfrontace mezi pojetím didaktiky sportovních her a pojetím herního výkonu hráčů a družstev světové elitní úrovně následně vyplývá pokus o sestavení basketbalového učiva pro sportovní trénink dětí mládeže. Hlavní důraz je přičítán základům sportovní hry, tj. herním činnostem jednotlivce. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.