Počet záznamů: 1  

Marketing obchodní firmy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zamazalová, Marcela - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2009 - 232 s. : il.
    ISBN 978-80-247-2049-4
    Manažer
     obchodní podniky  marketing
     příručky
    SignaturaC 332.812

    1x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 2 ks k dispozici - viz exempláře

    Marketing obchodní firmy
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 332.8122681215871LidickáLidická - studovnapouze prezenčně
    C 332.812 v12681216865LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuMarketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová
    Osobní jméno Zamazalová, Marcela (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2009
    ISBN978-80-247-2049-4
    Číslo nár. bibl.cnb001825503
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla obchodní podniky * marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 334.711 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a rozhodováním, dále s vhodnými segmentačními kritérii trhu či marketingovými nástroji obchodníka. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy ve srovnání s mixem výrobní firmy. A na závěr poznáte jak budovat vztahy se stálými zákazníky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1