Počet záznamů: 1  

Marketing měst a obcí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Skořepa, Ladislav, 1950- - Autor
    1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 - 165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-86708-55-3
    Studijní text VŠERS
      Ježek, Jiří, - Autor   Ježková, Renáta - Autor
     marketing  teritoriální marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.742
    Umístění
    Marketing měst a obcí
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněS 32.742 P   

    Title statementMarketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková
    Main entry-name Skořepa, Ladislav, 1950- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008
    Phys.des.165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-86708-55-3
    National bibl. num.cnb001821881
    Ser.statement/add.entry Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní texty
    NoteNad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Ježek, Jiří, 1969- (Author)
    Ježková, Renáta (Author)
    Another responsib. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
    Subj. Headings marketing * teritoriální marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , 332.146 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttp://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:b7661e80-947e-11e3-a744-005056827e52
    Document kindBOOKS
    Marketing měst a obcí
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.