Počet záznamů: 1
Marketing měst a obcí
Skořepa, Ladislav, 1950- - Autor
1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 - 165 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-86708-55-3
Studijní text VŠERS
Ježek, Jiří, - Autor Ježková, Renáta - Autor
marketing teritoriální marketing
učebnice vysokých školSignatura S 32.742 Umístění Title statement Marketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková Main entry-name Skořepa, Ladislav, 1950- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 Phys.des. 165 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-86708-55-3 National bibl. num. cnb001821881 Ser.statement/add.entry Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní texty Note Nad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Ježek, Jiří, 1969- (Author)
Ježková, Renáta (Author)
Another responsib. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
Subj. Headings marketing * teritoriální marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , 332.146 , (075.8) Country Česko Language čeština URL http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:b7661e80-947e-11e3-a744-005056827e52 Document kind BOOKS Načítání…
Počet záznamů: 1