Počet záznamů: 1  

Marketing měst a obcí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Skořepa, Ladislav, 1950- - Autor
    1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 - 165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-86708-55-3
    Studijní text VŠERS
      Ježek, Jiří, - Autor   Ježková, Renáta - Autor
     marketing  teritoriální marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.742
    Umístění
    Marketing měst a obcí
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněS 32.742 P   

    Údaje o názvuMarketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková
    Záhlaví-jméno Skořepa, Ladislav, 1950- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008
    Fyz.popis165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-86708-55-3
    Číslo nár. bibl.cnb001821881
    Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní texty
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Ježek, Jiří, 1969- (Autor)
    Ježková, Renáta (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
    Předmět.hesla marketing * teritoriální marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , 332.146 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:b7661e80-947e-11e3-a744-005056827e52
    Druh dok.KNIHY
    Marketing měst a obcí
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.