Počet záznamů: 1
Marketing měst a obcí
Skořepa, Ladislav, 1950- - Autor
1. vyd. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 - 165 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-86708-55-3
Studijní text VŠERS
Ježek, Jiří, - Autor Ježková, Renáta - Autor
marketing teritoriální marketing
učebnice vysokých školSignatura S 32.742 Umístění Údaje o názvu Marketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková Záhlaví-jméno Skořepa, Ladislav, 1950- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 Fyz.popis 165 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-86708-55-3 Číslo nár. bibl. cnb001821881 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studijní texty Poznámky Nad názvem: Vysoká škola evropských a regionálních studií, katedra evropských studií a veřejné správy. 120 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Ježek, Jiří, 1969- (Autor)
Ježková, Renáta (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola evropských a regionálních studií. Katedra evropských studií a veřejné správy
Předmět.hesla marketing * teritoriální marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , 332.146 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:b7661e80-947e-11e3-a744-005056827e52 Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1