Počet záznamů: 1  

Vyučovací styly učitelů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Fenstermacher, Gary D., 1939- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2008 - 124 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-471-7 (brož.)
      Soltis, Jonas F. - Autor
     vyučovací metody  učitelé  pedagogické dovednosti
     učebnice
    SignaturaC 332.610
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Vyučovací styly učitelů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.610   

    Title statementVyučovací styly učitelů / Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis ; [z amerického originálu ... přeložil Karel Starý]
    Main entry-name Fenstermacher, Gary D., 1939- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2008
    Phys.des.124 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-471-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb001816348
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginalThinking about education: approaches to teaching
    Another responsib. Soltis, Jonas F. (Author)
    Subj. Headings vyučovací metody * učitelé * pedagogické dovednosti
    Form, Genre učebnice
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC (075) , 37.091.3 , 37.011.3-051 , 37.091.321
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Vyučovací styly učitelů
    Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.