Počet záznamů: 1  

Reklama, propagace a marketingová komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Clow, Kenneth E. - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - xv, 484 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-251-1769-9 (váz.)
      Baack, Donald - Autor
     reklama a propagace  marketingová komunikace
     učebnice
    SignaturaB 49.026
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Reklama, propagace a marketingová komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 49.026   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 49.026 v1   

    Údaje o názvuReklama, propagace a marketingová komunikace / Kenneth E. Clow, Donald Baack ; [překlad Vladimír Paulíny]
    Záhlaví-jméno Clow, Kenneth E. (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2008
    Fyz.popisxv, 484 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-251-1769-9 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001829873
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstříky
    OriginálIntegrated advertising, promotion and marketing communications
    Dal.odpovědnost Baack, Donald (Autor)
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:316.77 , 659.1 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Reklama, propagace a marketingová komunikace
    Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.