Počet záznamů: 1  

Marketing očima světových marketing manažerů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Solomon, Michael R., 1956- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, c2006 - [24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
    ISBN 80-251-1273-X (váz.)
    Business books
      Marshall, Greg W. - Autor   Stuart, Elnora W. - Autor
     marketing
     učebnice
    SignaturaB 49.023
    Umístění
    Marketing očima světových marketing manažerů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 49.023   

    Údaje o názvuMarketing očima světových marketing manažerů / Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart ; [překlad Vladimír Paulíny]
    Název na hřbetuMarketing
    Záhlaví-jméno Solomon, Michael R., 1956- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, c2006
    Fyz.popis[24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
    ISBN80-251-1273-X (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001698315
    Edice Business books (Computer Press)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálMarketing: real people, real choices
    Dal.odpovědnost Marshall, Greg W. (Autor)
    Stuart, Elnora W. (Autor)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing očima světových marketing manažerů
    V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů - pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: - co je hodnota a co předmět marketingu - jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování - jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí - čím se vyznačuje globální marketing - která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi - proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat - jak a proč nakupují organizace - co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky - jak vyvíjet nové produkty - že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější - čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty - jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka - v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing - co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky - proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový - jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci - jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.