Počet záznamů: 1
Marketing očima světových marketing manažerů
Solomon, Michael R., 1956- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, c2006 - [24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
ISBN 80-251-1273-X (váz.)
Business books
Marshall, Greg W. - Autor Stuart, Elnora W. - Autor
marketing
učebniceSignatura B 49.023 Umístění Údaje o názvu Marketing očima světových marketing manažerů / Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart ; [překlad Vladimír Paulíny] Název na hřbetu Marketing Záhlaví-jméno Solomon, Michael R., 1956- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, c2006 Fyz.popis [24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm ISBN 80-251-1273-X (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001698315 Edice Business books (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Marketing: real people, real choices Dal.odpovědnost Marshall, Greg W. (Autor)
Stuart, Elnora W. (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů - pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: - co je hodnota a co předmět marketingu - jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování - jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí - čím se vyznačuje globální marketing - která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi - proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat - jak a proč nakupují organizace - co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky - jak vyvíjet nové produkty - že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější - čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty - jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka - v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing - co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky - proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový - jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci - jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1