Počet záznamů: 1  

Jak zákazník vnímá reklamu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Du Plessis, Erik - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, c2007 - xi, 215 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.)
     reklama a propagace  psychologie reklamy  emoce
     studie
    SignaturaC 332.320
    Umístění
    Jak zákazník vnímá reklamu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.320   

    Údaje o názvuJak zákazník vnímá reklamu / Erik du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann]
    Záhlaví-jméno Du Plessis, Erik (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, c2007
    Fyz.popisxi, 215 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1456-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001711205
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginálAdvertised mind
    Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy * emoce
    Forma, žánr studie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 159.98:659.1 , 159.942 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Jak zákazník vnímá reklamu
    Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic. Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.