Počet záznamů: 1
Brand management
Taylor, David, 1934-2013 - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - xiii, 226 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.)
Praxe manažera
řízení značky obchodní značky marketingový management strategický management
příručkySignatura C 332.312 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] Záhlaví-jméno Taylor, David, 1934-2013 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2007 Fyz.popis xiii, 226 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001762895 Edice Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obálkový podnázev: řízení značky. Obsahuje rejstřík Originál Brand vision Předmět.hesla řízení značky * obchodní značky * marketingový management * strategický management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005:658.626 , 658.626 , 658.8:005 , 005.21 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha přináší shrnutí toho, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1