Počet záznamů: 1  

Marketing pro začátečníky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Foret, Miroslav, 1946- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - viii, 152 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-1942-6 (brož.)
    Praxe manažera
     marketing
     příručky
    SignaturaC 332.311
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing pro začátečníky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.311   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 332.311 v1   

    Údaje o názvuMarketing pro začátečníky / Miroslav Foret
    Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2008
    Fyz.popisviii, 152 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1942-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001793925
    Edice Praxe manažera (Computer Press)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing pro začátečníky
    Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.