Počet záznamů: 1  

Největší představitelé marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kermally, Sultan - Autor
    Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2006 - xii, 104 s. ; 23 cm
    ISBN 80-251-1013-3 (brož.)
     marketing  marketingový management
     příručky
    SignaturaC 332.308

    0x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Největší představitelé marketingu
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 332.3082681213697LidickáLidická - studovnapouze prezenčně
    Údaje o názvuNejvětší představitelé marketingu : jejich hlavní myšlenky, názory a díla : [Peter Drucker, Michael Porter, Tom Peters, Igor Ansoff, Theodore Levitt, Philip Kotler a další] / Sultan Kermally ; [překlad Vilém Jungmann]
    Osobní jméno Kermally, Sultan (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 2.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2006
    ISBN80-251-1013-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001685461
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny?
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketing * marketingový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. O autorovi: Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují vědomostem v oboru řízení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...