Počet záznamů: 1  

Plánování a tvorba hodnoty firmy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Marinič, Pavel, 1955- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 232 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-2432-4 (váz.)
     hodnotový management  plánování  strategický management
     monografie
    SignaturaC 332.332

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Plánování a tvorba hodnoty firmy
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 332.3322681213555LidickáLidická - půjčovnaDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuPlánování a tvorba hodnoty firmy / Pavel Marinič
    Osobní jméno Marinič, Pavel, 1955- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2008
    ISBN978-80-247-2432-4 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001816725
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla hodnotový management * plánování * strategický management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005.51 , 005.21 , 005:330.133.1 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1