Počet záznamů: 1  

Marketing kulturního dědictví a umění

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Johnová, Radka, 1958- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.)
    Manažer Marketing
     art marketing  marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 332.059
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing kulturního dědictví a umění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 15.05.2024)C 332.059   

    Údaje o názvuMarketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová
    Část názvuArt marketing v praxi
    Záhlaví-jméno Johnová, Radka, 1958- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2008
    Fyz.popis284 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2724-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001813891
    Edice Manažer
    Marketing (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla art marketing * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt7.01/.09 - Umění
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , 7.074/.075 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing kulturního dědictví a umění
    Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.