Počet záznamů: 1
Johnová, Radka, 1958- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 284 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.)
Manažer Marketing
art marketing marketing
učebnice vysokých školSignatura C 332.059 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Portion of title Art marketing v praxi Main entry-name Johnová, Radka, 1958- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2008 Phys.des. 284 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2724-0 (brož.) National bibl. num. cnb001813891 Edition Manažer Marketing (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings art marketing * marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 7.01/.09 - Umění 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , 7.074/.075 , (075.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1