Počet záznamů: 1
Reklama a Public Relations v mediální praxi
Stoličný, Peter, 1945- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008 - 130 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-86578-71-2 (brož.)
reklama a propagace public relations mediální komunikace
učebnice vysokých školSignatura S 32.535 Umístění Údaje o názvu Reklama a Public Relations v mediální praxi / Peter Stoličný Část názvu Public Relations v mediální praxi Záhlaví-jméno Stoličný, Peter, 1945- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008 Fyz.popis 130 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86578-71-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001792180 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací. 100 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysoká škola hotelová v Praze. Katedra mediální komunikace (Jiná role)
Předmět.hesla reklama a propagace * public relations * mediální komunikace Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 659.1 , 659.4 , 316.772.4 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních zaměření je vše orientováno pouze k mediálním procesům a ekonomickému pohledu je věnována povrchní pozornost. Předkládaná skripta se snaží propojit právě tyto dvě disciplíny - ekonomii vs. média. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1