Počet záznamů: 1  

Reklama a Public Relations v mediální praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Stoličný, Peter, 1945- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008 - 130 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-86578-71-2 (brož.)
     reklama a propagace  public relations  mediální komunikace
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.535
    Umístění
    Reklama a Public Relations v mediální praxi
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.535   

    Údaje o názvuReklama a Public Relations v mediální praxi / Peter Stoličný
    Část názvuPublic Relations v mediální praxi
    Záhlaví-jméno Stoličný, Peter, 1945- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008
    Fyz.popis130 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-86578-71-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001792180
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací. 100 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Vysoká škola hotelová v Praze. Katedra mediální komunikace (Jiná role)
    Předmět.hesla reklama a propagace * public relations * mediální komunikace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 659.1 , 659.4 , 316.772.4 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Reklama a Public Relations v mediální praxi
    Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních zaměření je vše orientováno pouze k mediálním procesům a ekonomickému pohledu je věnována povrchní pozornost. Předkládaná skripta se snaží propojit právě tyto dvě disciplíny - ekonomii vs. média. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.