Počet záznamů: 1  

Blogy: publikuj a prosperuj

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Byron, D. L. - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - xiv, 186 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.)
      Broback, Steve - Autor
     blogy  internetové publikování  internetový marketing  obchodní komunikace  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    SignaturaC 330.441
    Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Blogy: publikuj a prosperuj
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.441   

    Údaje o názvuBlogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek]
    Záhlaví-jméno Byron, D. L. (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2008
    Fyz.popisxiv, 186 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-247-2064-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001753361
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginálPublish and prosper: blogging for your business
    Dal.odpovědnost Broback, Steve (Autor)
    Předmět.hesla blogy * internetové publikování * internetový marketing * obchodní komunikace * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 004.738.12 , 004.91:004.738.5 , 658.8:004.738.5 , 316.776 , 005.346 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    Druh dok.KNIHY
    Blogy: publikuj a prosperuj
    Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte. Firmy již pronikly do „blogosféry“ a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj. Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry. Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup. Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců. Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors. V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání. Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními. Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.