Počet záznamů: 1
Byron, D. L. - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - xiv, 186 s. : il. ; 22 cm
ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.)
Broback, Steve - Autor
blogy internetové publikování internetový marketing obchodní komunikace řízení vztahů se zákazníky
příručkySignatura C 330.441 Umístění 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Údaje o názvu Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek] Záhlaví-jméno Byron, D. L. (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2008 Fyz.popis xiv, 186 s. : il. ; 22 cm ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001753361 Poznámky Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Originál Publish and prosper: blogging for your business Dal.odpovědnost Broback, Steve (Autor)
Předmět.hesla blogy * internetové publikování * internetový marketing * obchodní komunikace * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 004.738.12 , 004.91:004.738.5 , 658.8:004.738.5 , 316.776 , 005.346 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry Druh dok. KNIHY Pokud se domníváte, že blogy jsou pouze pro zábavu několika nadšenců nebo zveřejňování fotografií domácích mazlíčků, raději svůj názor přehodnoťte. Firmy již pronikly do „blogosféry“ a blogy rychle získávají na popularitě jako poměrně levný a překvapivě účinný marketingový nástroj. Současně hrají významnou roli v public relations i zákaznických službách. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak vaše nápady rychle a efektivně umístit do blogosféry. Autoři DL Byron a Steve Broback, skuteční veteráni ze světa blogování, volí neformální tón a ryze praktický přístup. Prezentují užitečné metody, nástroje a nápady, které pomohou velkým korporacím, které o zavedení blogu právě uvažují, stejně tak jako drobným živnostníkům s omezenými prostředky na budování vlastní značky. Kniha je praktickým návodem k tomu, jak můžete pomocí blogů propagovat svoji značku, zvýšit prodej výrobků a diskutovat se zákazníky. Blogy již dávno nejsou doménou několika nadšenců. Své blogy dnes mají i úctyhodné korporace jako je Boeing nebo General Motors. V knize se dozvíte, jak se vydat na někdy trnitou cestu blogování a jak v této oblasti dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak vytvořit a zveřejnit blog, který se hodí k vašemu druhu podnikání. Dozvíte se, jak díky vhodnému návrhu a obsahu bude právě váš blog vynikat nad ostatními. Budete upozorněni na chyby, kterým se vyhnout, i na nástroje, které lze použít. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1