Počet záznamů: 1  

Strategické řízení značky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Keller, Kevin Lane, 1956- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 796 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.)
    Expert
     řízení značky  strategický management  marketingový management
     monografie
    SignaturaC 330.234
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategické řízení značky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.234 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.234 v2   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 330.234   

    Údaje o názvuStrategické řízení značky / Kevin Lane Keller ; [přeložila Magda Pěnčiková]
    Záhlaví-jméno Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2007
    Fyz.popis796 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1481-3 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001729096
    Edice Expert (Grada)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    OriginálStrategic brand management
    Předmět.hesla řízení značky * strategický management * marketingový management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005:658.626 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Strategické řízení značky
    Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.