Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotler, Philip, 1931- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 788 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN 978-80-247-1359-5 (váz.)
      Keller, Kevin Lane, - Autor
     marketingový management
     učebnice vysokých škol  příručky
    SignaturaB 48.519
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)B 48.519   

    Údaje o názvuMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa]
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2007
    Fyz.popis788 s. : barev. il. ; 29 cm
    ISBN978-80-247-1359-5 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001729095
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Na tit. s. uvedené 12. vyd. patří anglickému originálu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálMarketing management
    Dal.odpovědnost Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor)
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8:005 , (075.8) , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing management
    Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.