Počet záznamů: 1
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 1041 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-1545-2 (váz.)
Kotler, Philip, - Autor
marketing
učebnice příručkySignatura C 330.235 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Moderní marketing : 4. evropské vydání / Philip Kotler ... [et al. ; přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový] Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2007 Phys.des. 1041 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-1545-2 (váz.) National bibl. num. cnb001748724 Note Přeloženo z angličtiny. Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Original Principles of marketing Another responsib. Kotler, Philip, 1931- (Author)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice * příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , (075) , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS "Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čtenáře, dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh - a to vše v ostatních překladových publikacích většinou chybí. Spousta příkladů a případových studií však pochází nejen z Evropy, ale i USA, Japonska, Jihovýchodní Asie a Afriky. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají díky knize výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, současného postavení a možností marketingu, přes strategický marketing, B2B marketing a společenskou zodpovědnost a etiku marketingu až po marketingový mix, který tvořípodstatu knihy. V oblasti marketingového mixu se autoři zabývají produktovou a brandovou strategií, vývojem nových produktů a marketingem služeb, cenovou politikou, integrovanou marketingovou komunikační strategií, reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem a řízením prodejním kanálů. Knihu doplňuje množství fotografií, obrázků, grafů a výkladový slovníček pojmů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1