Počet záznamů: 1  

Moderní marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 1041 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1545-2 (váz.)
      Kotler, Philip, - Autor
     marketing
     učebnice  příručky
    SignaturaC 330.235
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Moderní marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.235 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 330.235   

    Title statementModerní marketing : 4. evropské vydání / Philip Kotler ... [et al. ; přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2007
    Phys.des.1041 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1545-2 (váz.)
    National bibl. num.cnb001748724
    NotePřeloženo z angličtiny. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    OriginalPrinciples of marketing
    Another responsib. Kotler, Philip, 1931- (Author)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice * příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 658.8 , (075) , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Moderní marketing
    "Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čtenáře, dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh - a to vše v ostatních překladových publikacích většinou chybí. Spousta příkladů a případových studií však pochází nejen z Evropy, ale i USA, Japonska, Jihovýchodní Asie a Afriky. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají díky knize výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, současného postavení a možností marketingu, přes strategický marketing, B2B marketing a společenskou zodpovědnost a etiku marketingu až po marketingový mix, který tvořípodstatu knihy. V oblasti marketingového mixu se autoři zabývají produktovou a brandovou strategií, vývojem nových produktů a marketingem služeb, cenovou politikou, integrovanou marketingovou komunikační strategií, reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem a řízením prodejním kanálů. Knihu doplňuje množství fotografií, obrázků, grafů a výkladový slovníček pojmů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.