Počet záznamů: 1  

Interkulturní komunikace v řízení a podnikání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Nový, Ivan, 1956- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2007 - 161 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7261-158-4 (brož.)
      Schroll-Machl, Sylvia - Autor
     interkulturní komunikace  interkulturní management  Češi a Němci
     monografie
    SignaturaC 330.134
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Interkulturní komunikace v řízení a podnikání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.134   

    Údaje o názvuInterkulturní komunikace v řízení a podnikání : česko-německá / Ivan Nový & Sylvia Schroll-Machl
    Název na doplňkové titulní stránceInterkulturní komunikace
    Záhlaví-jméno Nový, Ivan, 1956- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2007
    Fyz.popis161 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7261-158-4 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001711823
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Schroll-Machl, Sylvia (Autor)
    Předmět.hesla interkulturní komunikace * interkulturní management * Češi a Němci
    Forma, žánr monografie
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 316.772.4 , 005:316.72/.75 , (=162.3):(=112.2) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Interkulturní komunikace v řízení a podnikání
    Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.