Počet záznamů: 1
Praktické marketingové aplikace
Vávra, Oldřich - Autor
Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2007 - 195 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-245-1307-2 (brož.)
marketing
marketingové aplikace
učebnice vysokých školSignatura S 32.475 Umístění Údaje o názvu Praktické marketingové aplikace / Oldřich Vávra a kolektiv Záhlaví-jméno Vávra, Oldřich (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2007 Fyz.popis 195 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1307-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001787524 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro bakalářské studium na VŠE Praha Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Jiná role)
Vysoká škola ekonomická v Praze (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketingové aplikace Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Určeno pro bakalářské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1