Počet záznamů: 1
Fisher, Robert, 1943- - Autor
2. vyd. - Praha : Portál, 2004 - 172 s. : il., faksim. ; 23 cm
ISBN 80-7178-966-6 (brož.)
Pedagogická praxe
děti rozvoj myšlení učení vyučovací metody
příručkySignatura C 329.307 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Učíme děti myslet a učit se : praktický průvodce strategiemi vyučování / Robert Fisher ; [z angličtiny přeložil Karel Balcar] Záhlaví-jméno Fisher, Robert, 1943- (Autor) Údaje o vydání 2. vyd. Vyd.údaje Praha : Portál, 2004 Fyz.popis 172 s. : il., faksim. ; 23 cm ISBN 80-7178-966-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001409990 Edice Pedagogická praxe (Portál) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Originál Teaching children to learn Předmět.hesla děti * rozvoj myšlení * učení * vyučovací metody Forma, žánr příručky Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 316.346.32-053.2 , 159.955 , 159.953.5 , 37.091.3 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Praktická příručka určená pedagogům, ale i zájemcům o efektivní učení, představuje účinné metody a strategie aktivního učení, které vycházejí z nejnovějších pedagogicko-psychologických poznatků o kognitivních procesech, jednotlivých druzích inteligence a myšlení. Základem knihy je deset účinných vyučovacích strategií, jež se vztahují k úspěšnému učení. Každé strategii je věnována samostatná kapitola. V ní jsou shrnuty základní poznatky o dané problematice podložené výsledky výzkumů a často zachycené pro lepší názornost i v podobě schémat a grafických zobrazení. Teorii doplňují vždy také praktické pokyny a návody na aplikaci popisovaných strategií v praxi, jejich procvičování. Nechybí ani seznamy doporučené literatury. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1