Počet záznamů: 1
Marktforschung in deutscher Sprache
Bártová, Hilda - Autor
3. přeprac. vyd. - Praha : Oeconomica, 2007 - 194 s.
ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.)
Bárta, Vladimír, - Autor
marketingový výzkum němčina odborné texty
učebnice vysokých školSignatura S 32.353 Umístění Údaje o názvu Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Bladimír Bárta Záhlaví-jméno Bártová, Hilda (Autor) Údaje o vydání 3. přeprac. vyd. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2007 Fyz.popis 194 s. ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001762252 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 81'42'373.46 , 811.112.2 , 658.8:005.52 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina Druh dok. KNIHY Učebnice německého jazyka určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1