Počet záznamů: 1  

Krizové řízení podniku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zuzák, Roman, 1947- - Autor
    1. vyd. - Praha : Professional Publishing, 2004 - 179 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-86419-74-6 (brož.)
     krizový management
     příručky
    SignaturaC 328.788
    Umístění
    Krizové řízení podniku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 328.788   

    Údaje o názvuKrizové řízení podniku : (dokud ještě není v krizi) / Roman Zuzák
    Záhlaví-jméno Zuzák, Roman, 1947- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Professional Publishing, 2004
    Fyz.popis179 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-86419-74-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001496249
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla krizový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.931 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Krizové řízení podniku
    Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem - jde nejen o superkonkurenční prostředí, ale také makroekonomické, politické, technické, technologické a další jevy. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v důsledku havárie, ekologické katastrofy nebo skandálu. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha uznávaného odborníka a jeho spolupracovnice je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize. Dozvíte se možné postupy pro vytváření systémů včasného varování, krizových scénářů a plánů či pro krizovou komunikaci. Kniha je určena především manažerům a podnikatelům, a také studentům ekonomických fakult vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.