Počet záznamů: 1
Förster, Anja - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 206 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-1741-8 (váz.)
Kreuz, Peter - Autor
podnikání podnikový management inovace strategický management tvůrčí myšlení
příručkySignatura C 328.756 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Nekonvenční myšlení : 17 pravidel pro vítězství v byznysu / Anja Förster, Peter Kreuz ; [přeložila Iva Michňová] Záhlaví-jméno Förster, Anja (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2007 Fyz.popis 206 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-1741-8 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001751472 Poznámky Přeloženo z němčiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Different thinking! - So erschleißen Sie Marktchancen mit coolen Produktideen und überraschenden Leistungsangeboten Dal.odpovědnost Kreuz, Peter (Autor)
Předmět.hesla podnikání * podnikový management * inovace * strategický management * tvůrčí myšlení Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT (035) , 159.954/.955 , 005.21 , 330.341.1 , 658 , 658.114 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinak", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1