Počet záznamů: 1  

Nekonvenční myšlení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Förster, Anja - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 206 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-1741-8 (váz.)
      Kreuz, Peter - Autor
     podnikání  podnikový management  inovace  strategický management  tvůrčí myšlení
     příručky
    SignaturaC 328.756
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nekonvenční myšlení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 12.06.2024)C 328.756   

    Údaje o názvuNekonvenční myšlení : 17 pravidel pro vítězství v byznysu / Anja Förster, Peter Kreuz ; [přeložila Iva Michňová]
    Záhlaví-jméno Förster, Anja (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis206 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-1741-8 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001751472
    PoznámkyPřeloženo z němčiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálDifferent thinking! - So erschleißen Sie Marktchancen mit coolen Produktideen und überraschenden Leistungsangeboten
    Dal.odpovědnost Kreuz, Peter (Autor)
    Předmět.hesla podnikání * podnikový management * inovace * strategický management * tvůrčí myšlení
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT (035) , 159.954/.955 , 005.21 , 330.341.1 , 658 , 658.114
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Nekonvenční myšlení
    Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinak", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.