Počet záznamů: 1  

Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Podstatová, Renata - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 143 s. : il.
    ISBN 978-80-247-1997-9
    Zdraví & životní styl
      Sovová, Eliška, - Autor   Řehořová, Jarmila, - Autor
     zdravotní péče  zdravotnická zařízení  lékař a pacient  interpersonální komunikace  práva pacientů
     příručky
    SignaturaC 328.218
    Umístění 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika
    Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 328.218 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 328.218   

    Údaje o názvuJak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení : 100+1 odpovědí a otázek pro pacienty : jak si vybrat nemocnici : práva a povinnosti pacientů : podávání léků, příprava na operaci / Renata Podstatová, Eliška Sovová, Jarmila Řehořová a kolektiv
    Záhlaví-jméno Podstatová, Renata (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2007
    Fyz.popis143 s. : il.
    ISBN978-80-247-1997-9
    Číslo nár. bibl.cnb001757071
    Edice Zdraví & životní styl
    PoznámkySeznam zkratek
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Sovová, Eliška, 1960- (Autor)
    Řehořová, Jarmila, 1965- (Autor)
    Předmět.hesla zdravotní péče - Česko * zdravotnická zařízení - Česko * lékař a pacient * interpersonální komunikace * práva pacientů - Česko
    Forma, žánr příručky
    Konspekt614 - Veřejné zdraví a hygiena
    MDT 614.253.83 , 316.772.4 , 614.253 , 614.2:725.5 , (437.3) , 614.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika
    Druh dok.KNIHY
    Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení
    Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.