Počet záznamů: 1
Efektivní komunikace
Adair, John Eric, 1934- - Autor
1. vyd. - Praha : Alfa Publishing, 2004 - 175 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-86851-10-9 (brož.)
Management
interpersonální komunikace manažerská komunikace obchodní komunikace veřejné vystupování
příručkySignatura C 329.933 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Údaje o názvu Efektivní komunikace / John Adair ; [překlad Kateřina Tušlová] Záhlaví-jméno Adair, John Eric, 1934- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Alfa Publishing, 2004 Fyz.popis 175 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-86851-10-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001449058 Edice Management (Alfa Publishing) Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Originál Effective communication Předmět.hesla interpersonální komunikace * manažerská komunikace * obchodní komunikace * veřejné vystupování Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.772.4 , 005.57 , 316.776 , 808.51 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Druh dok. KNIHY Už zase zákazníci kritizovali komunikaci našich prodavačů, rozčílil se ředitel ke svým vedoucím. Chci, aby se to do příštího pondělí zlepšilo. Vedoucí se po schůzce rozešli, ale jasno neměli. Co vlastně myslí tou komunikací?. Účelem knihy je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci. Měly by vás přimět identifikovat praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit své schopnosti. Základ je, abyste porozuměli povaze komunikace, a proto se kniha věnuje tomuto tématu v první kapitole. Pět případových studií, které uvádí, ilustruje některé z hlavních komunikačních problémů a ukazuje, jak se dobrat řešení. Čtyři dovednosti, jmenovitě mluvení, naslouchání, psaní a čtení tvoří předmět 3., 4., 5. a 6. kapitoly. Všichni máme samozřejmě základy a schopnost disponovat těmito dovednostmi, takže se budeme věnovat spíše jejich zdokonalování a vypilování v kontextu každodenního pracovního života. Tři situace, které předkládají komunikační problémy, do nichž se jako vedoucí můžete dostat, budu rozebírat ve II. části. V případě pohovorů se jedná o schůzky s určitým záměrem dvou jednotlivců. Z hlediska komunikace jsou možná nejobtížnějším aspektem chvíle, kdy chválíme a kritizujeme a stejně tak kdy kritiku a chválu sami přijímáme. Ovládání komunikace v průběhu skupinových schůzek je očividně důležitá součást jakékoliv manažerské činnosti. Konečně organizace - neboli obecná situace či kontext práce manažera či manažerky - sice některé komunikační problémy řeší, na druhou stranu ale zase vytváří jiné. Z uvedeného vyplývá, že máte-li být efektivním řečníkem, je třeba, abyste rozvíjeli a pochopili své dovednosti, svoji schopnost vést komunikaci ve skupinách a svoji efektivitu v sestupných, vzestupných a postranních informačních a myšlenkových tocích v organizacích - a nesmíme opomenout ani interakce mezi organizací a jejími zákazníky. Pamatujte si, že účelem následujících stránek je stimulovat vaše vlastní úvahy a myšlenky o komunikaci při práci. Měly by vás přimět identifikovat některé praktické způsoby, pomocí nichž dokážete zlepšit své schopnosti jednak jako komunikátoři, jednak jako manažeři Komunikace není všechno, ale je za vším. Všichni máme základy a schopnost disponovat těmito dovednostmi, proto se kniha věnuje jejich zdokonalování a vypilování v kontextu každodenního pracovního života. Máte-li aspirace řídit či vést druhé, zcela jistě potřebujete tyto dovednosti dokonale ovládat, neboť komunikaci považujeme za sourozence schopnosti vést a řídit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1