Počet záznamů: 1
Marketing podle trhů
Kincl, Jan - Autor
1. vyd. - Praha : Alfa Publishing, 2004 - 172 s. : il. ; 25 cm
ISBN 80-86851-02-8 (váz.)
Management Studium
marketing
monografieSignatura C 330.069 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv Main entry-name Kincl, Jan (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Alfa Publishing, 2004 Phys.des. 172 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-86851-02-8 (váz.) National bibl. num. cnb001409683 Edition Management Studium Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Subj. Headings marketing Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 339.138 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1