Počet záznamů: 1  

Marketing podle trhů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kincl, Jan - Autor
    1. vyd. - Praha : Alfa Publishing, 2004 - 172 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-86851-02-8 (váz.)
    Management Studium
     marketing
     monografie
    SignaturaC 330.069
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing podle trhů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 330.069   

    Údaje o názvuMarketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv
    Záhlaví-jméno Kincl, Jan (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Alfa Publishing, 2004
    Fyz.popis172 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-86851-02-8 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001409683
    Edice Management Studium
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 339.138 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing podle trhů
    Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.