Počet záznamů: 1
1. vyd. - Praha : Fortuna, 2006 - 247 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7168-979-3 (brož.)
Vysekalová, Jitka, - Autor
marketing
učebnice středních škol učebnice vyšších odborných školSignatura C 327.489 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy / Jitka Vysekalová ... [et al.] Část názvu Marketing pro střední školy a vyšší odborné školy Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Fortuna, 2006 Fyz.popis 247 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7168-979-3 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001701376 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice středních škol * učebnice vyšších odborných škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , 339.138 , (075.3) , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1