Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Praha : Fortuna, 2006 - 247 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7168-979-3 (brož.)
      Vysekalová, Jitka, - Autor
     marketing
     učebnice středních škol  učebnice vyšších odborných škol
    SignaturaC 327.489
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 327.489   

    Údaje o názvuMarketing : pro střední školy a vyšší odborné školy / Jitka Vysekalová ... [et al.]
    Část názvuMarketing pro střední školy a vyšší odborné školy
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Fortuna, 2006
    Fyz.popis247 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7168-979-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001701376
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice středních škol * učebnice vyšších odborných škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , 339.138 , (075.3) , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Marketing
    Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.