Počet záznamů: 1
Osvaldová, Barbora, 1950- - Autor
3., rozšířené vyd. - Praha : Libri, 2007 - 263 s. : il.
ISBN 978-80-7277-266-7
Halada, Jan, - Autor
žurnalistika marketingová komunikace
výkladové slovníky encyklopedieSignatura C 327.364 Umístění 070 - Žurnalistika. Tisk Údaje o názvu Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedním Barbory Osvaldové a Jana Halady Záhlaví-jméno Osvaldová, Barbora, 1950- (Autor) Údaje o vydání 3., rozšířené vyd. Vyd.údaje Praha : Libri, 2007 Fyz.popis 263 s. : il. ISBN 978-80-7277-266-7 Číslo nár. bibl. cnb001700265 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (Autor)
Předmět.hesla žurnalistika * marketingová komunikace Forma, žánr výkladové slovníky * encyklopedie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika MDT 658.8:316.77 , 070 , (031) , (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 070 - Žurnalistika. Tisk Druh dok. KNIHY Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1