Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy


  1.  Blažková, Martina, 1975- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 278 s.
    ISBN 978-80-247-1535-3
    Manažer
     marketingový management  malé a střední podnikání
     příručky
    SignaturaC 327.025
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 327.0252681190505Lidickávolný výběrDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuMarketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / Martina Blažková
    Osobní jméno Blažková, Martina, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2007
    ISBN978-80-247-1535-3
    Číslo nár. bibl.cnb001730084
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový management * malé a střední podnikání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.114-022.54/.55 , 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1