Počet záznamů: 1
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
Blažková, Martina, 1975- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 278 s.
ISBN 978-80-247-1535-3
Manažer
marketingový management malé a střední podnikání
příručkySignatura C 327.025 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / Martina Blažková Záhlaví-jméno Blažková, Martina, 1975- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2007 Fyz.popis 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3 Číslo nár. bibl. cnb001730084 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketingový management * malé a střední podnikání Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.114-022.54/.55 , 658.8:005 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1