Počet záznamů: 1
Hry pro rozvoj emocí a komunikace
Zelinová, Milota, 1943- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2007 - 139 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-7367-197-6 (brož.) :
děti školního věku výchova a vzdělávání rozvoj osobnosti emoce komunikační dovednosti didaktické hry tvořivé hry
příručkySignatura C 326.971 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Hry pro rozvoj emocí a komunikace : koncepce a model tvořivě humanistické výchovy / Milota Zelinová ; [ze slovenštiny přeložila Jana Křížová] Záhlaví-jméno Zelinová, Milota, 1943- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2007 Fyz.popis 139 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7367-197-6 (brož.) : Kč 195,00 Číslo nár. bibl. cnb001721872 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla děti školního věku * výchova a vzdělávání * rozvoj osobnosti * emoce * komunikační dovednosti * didaktické hry * tvořivé hry Forma, žánr příručky Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 316.77:81'42 , 159.942 , 37.091.33-026.15 , 37.091.33 , 159.923.5 , 37.0 , 316.346.32-053.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Kniha představuje koncepci a model tvořivě-humanistické výchovy, která vychází ze zásady, že je možné vybudovat pozitivní vztah k sobě i k ostatním. V tomto výchovném modelu stojí v centru pozornosti osobnost dítěte, jeho pocity, prožívání, vnitřní motivace, hodnotová orientace a tvořivost. V knize jsou po krátkém teoretickém úvodu, který vysvětluje principy tvořivě-humanistické výchovy, uvedeny hry a aktivity rozvíjející především mimopoznávací (nekognitivní) stránky osobnosti dítěte. Jde o hry posilující emocionalitu, motivaci, socializaci, komunikaci, autoregulaci a hodnotovou orientaci. Knihu využijí učitelé základních a středních škol, studenti pedagogických fakult a pedagogové volného času. Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1