Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2007 - 171 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-7261-161-4 (váz.)
Knihovna světového managementu ;
Jain, Dipak C., - Autor Suvit Maesincee, - Autor
marketing telemarketing marketingový management
příručkySignatura C 326.753 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově / Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2007 Fyz.popis 171 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-7261-161-4 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001717642 Edice Knihovna světového managementu ; sv. 21 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Marketing moves Dal.odpovědnost Jain, Dipak C., 1957- (Autor)
Suvit Maesincee, 1961- (Autor)
Předmět.hesla marketing * telemarketing * marketingový management Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , 658.8:654.15 , 658.8:005 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Opatřeno úvodní poznámkou autorů k českému vydání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1