Počet záznamů: 1
Marketing v EU
Klapalová, Alena, 1964- - Autor
Vyd. 1. - Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004 - 148, [6] s. ; 29 cm
ISBN 80-210-3408-4 (brož.)
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 32.100 Umístění Údaje o názvu Marketing v EU : distanční opora / Alena Klapalová Záhlaví-jméno Klapalová, Alena, 1964- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004 Fyz.popis 148, [6] s. ; 29 cm ISBN 80-210-3408-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001412624 Poznámky Obálkový podnázev: KHMAEU. Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Předmět.hesla marketing - země Evropské unie Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 , (4) , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1