Počet záznamů: 1  

Řízení výroby a nákupu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tomek, Gustav, 1935-2017 - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 378 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1479-0 (váz.)
    Expert
      Vávrová, Věra, - Autor
     podnikový management  výrobní management  management nákupu
     příručky
    SignaturaC 326.046
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Řízení výroby a nákupu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 326.046   

    Údaje o názvuŘízení výroby a nákupu / Gustav Tomek, Věra Vávrová
    Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2007
    Fyz.popis378 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1479-0 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001573315
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámky k uživatelskému určeníUrčeno pro manažery a specialisty výroby, nákupu, logistiky a studenty VŠ
    Dal.odpovědnost Vávrová, Věra, 1955- (Autor)
    Předmět.hesla podnikový management * výrobní management * management nákupu
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658 , 658.5 , 658.7 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Řízení výroby a nákupu
    V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.